Obs! Kollektioner lanceret fra 2024 sælges kun som enkeltopskrifter, ikke som samlet hæfter.

Reklamation

Vi bestræber os på hele tiden at kunne levere top kvalitet på garn og andre produkter, men vi ved også at fejl desværre kan ske. Her finder du information om hvad du skal gøre ved reklamation på produkter.

PRODUKTER KØBT I BUTIK

Tag produkterne med i butikken, hvor du købte garnet, så tager de en vurdering på reklamationen. Vedrørende garn tag også banderolen med, så kan vi spore om der har været afvig ved partiet.

PRODUKTER KØBT I WEBSHOPPEN SANDNESGARN.NO

Giv os (Sandnes Garn) skriftlig besked (mail eller brev) inden 14 dage efter du opdager fejlen (eller burde have opdaget den), beskriv fejlen på varen og ordrenummer. Vi vil da give deg information om hvad du skal gøre.

 

Reklamation på mail sendes til: reklamasjon@sandnesgarn.no

 

Reklamation via brev sendes til:

Sandnes Garn AS

Att: Nettbutikken

Postboks 143, Sentrum

N-4301 Sandnes

 

Reglerne om reklamation findes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).